با گذاشتن آی یو دی ترشحات زیاد می‌شود

pregnancy-qa

سوال:
مامای مهربون. حالتون خوبه؟ ممنونم که پاسخ میدهید.
من ۲۴سالمه ۱ساله آی یو دی مسی گذاشتم. بعضی وقتها زیر دلم سمت چپ درد میگیرد یا تیر میکشد. عفونت شدید داشتم دارو خودم و همسرم مصرف کردیم پماد واژینال هم مصرف کردم. اما الان خوب ک نشدم هیچ ترشحاتم ک سفید بود مایل به قهوه ای شده(خون نیست) می خواستم بدونم راه درمانی داره یا باید دستگاه رو دربیارم؟
۲.سوال دومم اینکه برای برطرف شدن بوی بد واژن باید چیکار کنم. مدت زیادی تقریبا بعد زایمان ک ۱.۵سال میشه أین مشکل رو دارم و خودم احساس میکنم بوی بدی داره وازنم. آیا استفاده از جوش شیرین تاثیر خوب داره یا نه؟؟؟
با تشکر…☺☺??????

پاسخ ماما:
سلام گلم. مرسی.

با گذاشتن آی وی دی ترشحات زیاد میشه …اما لزوما “عفونت ” نیست !

برای عفونت باید اول معاینه بشی.

نه ، برای بوی بد واژن هم باید دارو استفاده کنی و شستشوی واژینال بدی . جوش شیرین کاره ای نیست  .

منبع: mamasite.ir

خیلی بدبدمتوسطخوبخیلی خوب (3 رای, میانگین: 3٫00 از 5)


۹۵/۱۲/۱۰ 103 بازدید مقالات بارداری


به اشتراک بگذارید:  

شما هم به جمع هزاران کاربر تقویم بارداری ما بپیوندید!
✓ محاسبه اتوماتیک هفته بارداری
✓ تاریخ سزارین و زایمان طبیعی
✓ تاریخ آزمایشات و غربالگری ها
✓ تصویر جنین در هر هفته
✓ تغییرات جنین در هر هفته
✓ وزن توصیه شده در هرروز بارداری
✓ محاسبه اتوماتیک ماه بارداری
✓ ارائه قد و وزن هفتگی جنین
✓ وظایف زن باردار در هر هفته
✓ و بسیاری امکانات دیگر...

تمام محتوای این سایت شامل اطلاعات پزشکی و بهداشتی، تنها به منظور افزایش سطح اطلاعات عمومی جامعه در حوزه مسائل بهداشتی زنان باردار گردآوری شده و این اطلاعات نباید جایگزین مراجعه منظم زن به پزشک مراقب خود در دوران بارداری باشد. [شرایط استفاده]


نظر شما چیست؟