مصرف سیپروترون کامپاوند و لکه بینی و خونریزی

pregnancy-qa

سوال:
سلام وقتتون بخیر.من ۵ساله ازدواج کردم و سابقه کیست تخمدان دارم.این ماه هم به علت کیست(فکر کنم کیستم بزرگ بود چون از چند ماه پیش صورتم پر از جوش های خیلی زیادی شده و من فقط وقتی کیست دارم جوش می زنم) از روز اول بارداری شروع به مصرف سیپروترون کامپاوند کردم.(همیشه این قرص و مصرف می کنم).اما الان که روز ۱۶ پریودمه هنوز هم خونریزی دارم بعضی روزها خون و بعضی روزها لکه.من سال اول که ازدواج کردم هم تا یک سال همین وضعیتو داشتم دکتر می گفت بدنت به قرصا عادت نکرده بعد از یک سال دیگه مرتب شد.اماا الان مشکلم چیه که باز اینطور شدم؟علتش می تونه از بین رفتن کیست باشه؟لطفا راهنماییم کنید.

پاسخ ماما:
سلام گلم

عوارض قرص جلوگیری میتونه لکه بینی باشه.و معمولا بعد از چند ماه برطرف میشه.

نه بخاطر کیست ها نیست.

منبع: mamasite.ir

خیلی بدبدمتوسطخوبخیلی خوب (3 رای, میانگین: 4٫00 از 5)


۹۵/۱۱/۲۹ 102 بازدید مقالات بارداری


به اشتراک بگذارید:  

شما هم به جمع هزاران کاربر تقویم بارداری ما بپیوندید!
✓ محاسبه اتوماتیک هفته بارداری
✓ تاریخ سزارین و زایمان طبیعی
✓ تاریخ آزمایشات و غربالگری ها
✓ تصویر جنین در هر هفته
✓ تغییرات جنین در هر هفته
✓ وزن توصیه شده در هرروز بارداری
✓ محاسبه اتوماتیک ماه بارداری
✓ ارائه قد و وزن هفتگی جنین
✓ وظایف زن باردار در هر هفته
✓ و بسیاری امکانات دیگر...

تمام محتوای این سایت شامل اطلاعات پزشکی و بهداشتی، تنها به منظور افزایش سطح اطلاعات عمومی جامعه در حوزه مسائل بهداشتی زنان باردار گردآوری شده و این اطلاعات نباید جایگزین مراجعه منظم زن به پزشک مراقب خود در دوران بارداری باشد. [شرایط استفاده]


نظر شما چیست؟