لکه بینی در زمان مصرف دوفاستون طبیعی است

pregnancy-qa

سوال بارداری: سلام خانم دکتر..ممنون از جوابتون… یه سوال دیگه… من الان ۹۲ روزه که دارم متفورمین رو میخورم و دوره سوم قرص دوفاستون رو از دیشب شروع کردم… دوره اول دوفاستون، ۲ تا قرص مونده بود که سری اول ۱۰ تایی تموم بشه ۱ روز (چهارشتبه ) لک دیدم و بعدش ۵ شنبه که قرص تموم شد لک ندیدم جمعه هم لک ندیدم….روز شنبه لک دیدم و بعدش پریود شدم(۶ روز هم طول کشید)… دوره دوم شب ۱۹ مهر قرصم تموم میشد ولی بعدارظهر ۱۹ ام لک دیدم و ۳ روز هم لک دیدم(به جز بعدازظهر ۱۹ ام که با اون میشه ۴ روز) و ۲۳ مهر پریود شدم که ۵ روز طول کشید…. میخواستم ببینم چرا هنوز دوفاستون تموم نشده لکه بینی های من شروع می شه؟؟ ایا این طبیعیه؟؟؟؟…..قبلا که قرص نمیخوردم یا لک نمیدیدم یا اینکه ۱ یا ۲ روز قبل از پریود لک میدیدم و بعدش پریود میشدم…
ممنون خانم دکتر
پاسخ متخصص زنان و زایمان: این موارد طبیعی است.با درمان ادامه دهید.
منبع: سایت دکتر رضایی

خیلی بدبدمتوسطخوبخیلی خوب (3 رای, میانگین: 3٫00 از 5)


۹۵/۱۲/۰۷ 416 بازدید مقالات بارداری


به اشتراک بگذارید:  

شما هم به جمع هزاران کاربر تقویم بارداری ما بپیوندید!
✓ محاسبه اتوماتیک هفته بارداری
✓ تاریخ سزارین و زایمان طبیعی
✓ تاریخ آزمایشات و غربالگری ها
✓ تصویر جنین در هر هفته
✓ تغییرات جنین در هر هفته
✓ وزن توصیه شده در هرروز بارداری
✓ محاسبه اتوماتیک ماه بارداری
✓ ارائه قد و وزن هفتگی جنین
✓ وظایف زن باردار در هر هفته
✓ و بسیاری امکانات دیگر...

تمام محتوای این سایت شامل اطلاعات پزشکی و بهداشتی، تنها به منظور افزایش سطح اطلاعات عمومی جامعه در حوزه مسائل بهداشتی زنان باردار گردآوری شده و این اطلاعات نباید جایگزین مراجعه منظم زن به پزشک مراقب خود در دوران بارداری باشد. [شرایط استفاده]


نظر شما چیست؟