مصرف داروهای IUI می‌تواند باعث خونریزی غیرطبیعی شود

pregnancy-qa

سوال بارداری: سلام وخسته نباشد خدمت خانم دکتر
۲۱ شهریور من پاک شدم ودو روز بعد ای یو ای کردم وبعد از۱۷روز پریود شدم و۵ روز پریود بودم ودوبار ۱۴روز بعد پریود شدم و۱۰روز طول کشید ودوباره بعد از دوروز دوباره بعد از نزدیکی دوباره خونریزی دارم والان سه روز است که این خون ریزی ادامه دارد علت این همه پریودی چیست
پاسخ متخصص زنان و زایمان: علت خونریزی غیرطبیعی میتواند مصرف داروها جهت انجام IUI باشد.در هر حال جهت تشخیص دقیق باید معاینه شوید.
منبع: سایت دکتر رضایی

خیلی بدبدمتوسطخوبخیلی خوب (1 رای, میانگین: 3٫00 از 5)


۹۵/۱۱/۲۹ 103 بازدید مقالات بارداری


به اشتراک بگذارید:  

شما هم به جمع هزاران کاربر تقویم بارداری ما بپیوندید!
✓ محاسبه اتوماتیک هفته بارداری
✓ تاریخ سزارین و زایمان طبیعی
✓ تاریخ آزمایشات و غربالگری ها
✓ تصویر جنین در هر هفته
✓ تغییرات جنین در هر هفته
✓ وزن توصیه شده در هرروز بارداری
✓ محاسبه اتوماتیک ماه بارداری
✓ ارائه قد و وزن هفتگی جنین
✓ وظایف زن باردار در هر هفته
✓ و بسیاری امکانات دیگر...

تمام محتوای این سایت شامل اطلاعات پزشکی و بهداشتی، تنها به منظور افزایش سطح اطلاعات عمومی جامعه در حوزه مسائل بهداشتی زنان باردار گردآوری شده و این اطلاعات نباید جایگزین مراجعه منظم زن به پزشک مراقب خود در دوران بارداری باشد. [شرایط استفاده]


نظر شما چیست؟